joi, 14 octombrie 2010

Insomnia

,,Exista o mare, o infinita legatura între insomnie si disperare.,, spunea Cioran.
Insomniile sunt atat de complicate, încat e imposibil sa-ti dai seama ce-ai pierdut. Poate fiindca pierderea e infinita. Obsesiile se individualizeaza numai în insomnii, deoarece numai în ele se poate realiza prizonieratul într-o forma de gandire sau de simtire
Unii ar plati un somn cu o avere, ar sacrifica orice pentru inconstienta din somn, care e rapita de haosul insomniei. Pentru Cioran, insomniile erau foarte complicate, dar ,,binevenenite,,, fiindca aduceau luciditatea.
Sau oare insomnia este doar o problema medicala?
Insomnia nu este o boala, este o tulburare a naturii si duratei somnului. Nu este o problema serioasa pentru sanatate dar te  face sa te simti obosit, deprimat si intr-o continua stare de nervozitate.

11 comentarii:

  1. Mie imi place sa ma duc la culcare. Dimineata cand ma trezesc e cel mai prost moment posibil in viata. Dimineata ma face sa ma simt de cacat, imi aduce aminte ca trebuie sa repet iarasi ceea ce urasc sa fac.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu erau binevenite. Chiar daca sunt un instrument de cunoastere, ar fi renuntat la toata luciditatea pentru inconstienta, pentru o dulce naivitate.
    Tot nu reusesti sa dormi?

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu, din pacate nu reusesc.
    Lex, daca nu ai avut niciodata insomnii, nu ai de unde sa stii cum e. Ai da o avere pentru cateva ore de somn.

    RăspundețiȘtergere
  4. nu am insomnii, dar am somn tulburat, nu ma pot mandri ca dorm linistit.

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca poti sa dormi cel putin 4-5 ore pe noapte nu ai de ce sa te plangi.

    RăspundețiȘtergere
  6. Am ceva timp de cand nu mai pot dormi ca un om normal.

    RăspundețiȘtergere
  7. Daca as sti, probabil deja m-as simti mai bine.

    RăspundețiȘtergere
  8. saraca de tine.. uite ca-s si eu empatic. sper sa reusesti sa depasesti insomnia.

    RăspundețiȘtergere